Logo Nysted Skole

Exchanges for all

Vi har endnu engang haft en fantastisk tur med 15 skønne unge mennesker fra Nysted Skole.

De har lært så meget om dem selv, de lande de har været i, kultur, sprog og hvor meget kan opnå i fællesskab.

Vi har de sidste par år prioriteret at deltage i Exchanges for all, hvor vi tilbyder 15-20 elever at komme på udveksling med andre unge fra Tyskland/Polen/Litauen/Letland/Estland og Sverige. Der er flere skoler i Guldborgsund der deltager i samme projekt.

Projektet handler om klimaforandringer og alle der deltager skal optræde med noget de har lært på den uge vi er afsted. Du kan se og læse mere på vores facebookside.

Vi er afsted to gange om året, hvis vi får vores ansøgninger godkendt.

Exchanges er støttet af, og vi kunne ikke have gjort det uden, EU / Erasmus+ og  Nordplus Junior.

Tak!